اخبار دریافتی از تیم ایرانی، غار ورونیا

9/5/94

پس از چند ساعت توقف در فرودگاه ادلر نزدیک شهر سوشی بلاخره موفق شدیم با یوری کازیان تماس بگیرم و حضور خودمون رو اعلام کنیم . دقایقی بعد گنادی از دوستان یوری به فرودگاه امد و ما رو با خودش به محلی که یوری منتظر ما بود ، برد بارها زیاد بودن به همین خاطر مجبور شدیم به همراه دوست جوانمون انتوان که زبان انگلیسی بلد بود با بر داشتن هر یک کوله باری پیاده به مرز ابخازیا برویم که خیلی هم دور نبود . وجود انتوان برای سرعت بخشیدن به کارها خیلی موثر بود . بعد از گذر از پست مرزی همان نزدیکی نهاری خودمان خوردیم و سپس با یک دستگاه ون به محل اسکان در نزدیک ایستگاه قطار ساندریپش آمدیم .  بعد قرا ر دادن بارها کنار ساحل رفتیم و خستگی چند روز مسافرت با بارهای سنگین رو از تن بدر کردیم . روز بعد یعنی شنبه ١٠ مرداد ساعت ٨ صبح به سوخومی رفتیم جهت گرفتن ویزای آبخازیا و تهیه تدارکات برنامه . در برگشت به محل اسکان از یه کلیسا و دهنه یه غار به طول ١۴ کیلومتر که با یک سیفون شروع میشه بازدید کردیم .امروز کارهای عمومی تدارکات رو انجام میدیم و فردا به امید خدا میریم به سمت دهانه